تولید کننده انواع پارچه

ارائه دهنده و تولید کننده انواع پارچه سایبان ، پارچه برزنت ، پارچه pvc , ....

تولید کننده انواع پارچه

ارائه دهنده و تولید کننده انواع پارچه سایبان ، پارچه برزنت ، پارچه pvc , ....

مراحل پیاده سازی پارچه سازه کششی

مراحل پیاده سازی پارچه سازه کششی و نکات فنی آن

مراحل پیاده سازی پارچه سازه کششی : طراحی اولیه و فرم یابی

در طراحی پارچه سازه کششی باید چهار عامل مورد توجه قرار گیرد و با توجه به عملکرد و نیرو های وارده، فرم مناسب جهت پارچه را به دست آورد.

مراحل پیاده سازی پارچه سازه کششی : طراحی و اجرای فنداسیون

بخشی از پارچه سازه کششی است که وظیفه انتقال نیرو از ستون ها به زمین و خاک اطرافش را بر عهده دارد بر اساس نوع سازه پارچه ای و میزان نیرو های وارده، بافت لایه ها، نوع خاک زمین و شرایط آب و هوایی منطقه، می‌ توان تیپ و ابعاد شالوده را انتخاب و مشخص نمود. ابعاد پی‌ ها به میزان برف و وزش باد و نوع خاک محل بستگی دارد.

مراحل پیاده سازی پارچه سازه کششی : طراحی الگو و جوش پارچه

ارچه‌های مورد استفاده در این سازه ها، طی یک پروسه صنعتی تولید میگردد و در تولید آن از مدرن‌ترین تکنولوژی‌ ها و استاندارد ها استفاده می‌ شود. برای تولید پارچه‌ های روکش دار باید استاندارد های لازم در تمام مراحل از مرحله تولید الیاف تا بافت و اتصال روکش، رعایت شود.

مراحل پیاده سازی پارچه سازه کششی : طراحی و ساخت سازه

 

بخش دیگری از پارچه سازه کششی ، عناصری هستند که وظیفهٔ انتقال بار غشا به فنداسیون و سپس زمین را برعهده دارند. این عناصر به‌طور عمومی سازه نامیده می‌ شوند. سازه‌ ها در این سیستم به صورت دیرک ‌های خارجی، کابل‌ های معلق و دیرک ‌های داخلی هستند.

مراحل پیاده سازی پارچه سازه کششی : رنگ آمیزی و بسته بندی

 

یکی دیگر از مراحلی که در فرایند ساخت پارچه سازه کششی و غشایی طی می‌ شود، رنگ آمیزی سازه و اتصالات می‌ باشد . به علت نمایان بودن سازه و اتصالات در سایبان مدرن، زیبایی و ظرافت در سازه و اتصالات از اهمیت ویژه ای برخوردار است

مراحل پیاده سازی پارچه سازه کششی : طراحی و ساخت اتصالات

 

به دلیل تنش‌ های بالای ناشی از پیش‌تنیدگی و نیز بارگذاری سازه‌ های غشایی ، در لبه‌ ها و مرز های غشا، این قسمت‌ ها نیاز به طراحی و مقاوم سازی ویژه دارند.
انتخاب تجهیزات نصب: در نصب سازه‌ های غشایی به دلیل نحوه نصب پارچه، که نیاز است به تدریج و به صورت یکنواخت و از همه تکیه گاه ها، به پیشتنیدگی نهایی خود برسد، می بایست از نیرو های متخصص در این ضمینه به همراه تجهیزات مناسب برای این امر استفاده کرد.

مراحل پیاده سازی پارچه سازه کششی : نصب و تحویل پروژه

 

تیم اجرایی با پیشرفته‌ترین تجهیزات نصب و ایمنی و با استفاده از نیروی‌ های آموزش دیده و مجرب سعی بر آن دارد که پروژه‌ های این شرکت طبق نقشه‌ های اجرایی را در کمترین زمان و با کیفیت به اتمام برساند.

پارچه های برزنت دیکسون

پارچه های برزنت دیکسون با بهترین کیفیت

دیکسون یکی از شرکت های تولید ، پخش و فروش انواع پارچه های کارخانه ای است.

یعنی همان پارچه هایی که مهم ترین سازه ها را تشکیل میدهند و به کار شرکت های تولید سایبان و ... می آیند.

پارچه های این شرکت را پارچه های برزنت ، پی وی سی ،  سازه کششی و ... تشکیل می دهند.

این پارچه ها دارای بهترین کیفیت های ممکن هستند و با ویژگی های متفاوت تولید میگردند.

پارچه برزنت یکی از محصولات شرکت دیکسون بوده و برای سایبان ها و مصارف دیگر به تولیدی ها و کاخانه ها تولید میگردد.

این پارچه ها انواع مختلفی مثل برزنت شمعی ، برزنت نسوز ، برزنت ضد آب و.... دارند که همه آن ها با توجه به شرایط مورد استفاده قرار میگیرند.

پارچه های برزنتی بهترین نوع پارچه برای دوخت چادر های مسافرتی است زیرا این پارچه ها ضدآب میباشند و ضخامت کافی در برابر نفوذ سرما و گرما دارند همچنین جنس این پارچه ها برخلاف چادر های مسافرتی ساخته شده از پارچه های پلاستیکی بگونه ایست که در برابر آفتاب مقاومت خود را از دست نمیدهد. و این پارچه ها برای سالهای متمادی میتواند همپای همه مسافرتهای شما باشد.

پارچه های برزنت برای سایبان هایی که نیاز به چاپ تبلیغات دارند اولین گزینه هستند و زیبایی و تنوع رنگ آن ها ، بیش از پیش آن ها را محبوب نموده است.

از کاربردی ترین انواع پارچه برزنت می توان به برزنت های شمعی اشاره نمود.برزنت های شمعی در ساخت چادرهای محافظتی اتومبیل ها - مسقف سازی های موقت ضد باران - پوشش محافظتی اجناس در انباری ها -ساخت لانه حیوانات - ساخت آلاچیق - به عنوان پوشش بالکن - پوشش استخرها - ساخت سایبان و ... کاربرد دارد.

چگونه با عرضه کننده و تولید کننده انواع پارچه برزنت دیسکون تماس بگیریم؟

دیسکون بسیار قوی و حرفه ای در خاور میانه فعالیت کرده و شما برای سفارش و خرید انواع پارچه برزنت و پارچه های سایبانی میتوانید از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با ما تماس بگیرید. برای اطلاع از قیمت ها و همچنین مشاوره رایگان برای انتخاب پارچه ها ، نیز ما تماس بگیرید.

دیسکون ارائه دهنده پارچه برزنت ، پارچه سایبان و پارچه pvc

پارچه سقف متحرک باکیفیت

پارچه سقف متحرک باکیفیت دیکسون

 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که تمایل داشته باشید از فضای تراس در روزهای آفتابی استفاده کنید اما به خاطر تابش شدید نور خورشید احساس کنید که این امکان پذیر نیست.

با پیشرفت روزافزون صنعت پارچه سقف متحرک ،سقف برقی این امکان را برای مشتریان فراهم می کنند تا در شرایط آب و هوایی مختلف بنا به میل خود زیر سایه پارچه سقف متحرک باشند یا نباشند.

به طور قطع می توان گفت متریال پارچه سقف متحرک به کار رفته در برابر تابش شدید نور خورشید در تابستان و برف وباران حتی طوفان در فصل های سرد سال مقاوم است.

سقفهای پارچه ای نسلی جدید از سازه ها هستند که سقف هایی با دهانه های بزرگ و بصرفه با پوسته های پارچه ای صنعتی کاملا سبک ایجاد میشوند.

سقف متحرک پارچه ای از سیستمی پارچه ای و آلومینیومی تشکیل شده است که بر روی ریل حرکت میکند.

برای همین در سقف های متحرک پارچه ای اتوماتیک که با نصب یک موتور، نیروی محرکه این سقف بوجود می آید، از طرفی با طراحی یک ریموت کنترل و دکمه، جمع شدن و باز شدن سایه بان پارچه ای بصورت خودکار و کنترل شده انجام میشود.

اما در مدل سقف متحرک چادری مکانیکی و یا دستی، این عمل با دستی انجام میشود و از نظر هزینه ای نیز بصرفه تر است.

یکی دیگر از دلایل استقبال مشتریان از سقف های برقی پتانسیل چاپ هرگونه تصویر اعم از لوگو و آرم بر روی پارچه سقف می باشد، چراکه هرکدام میتوانند نماینده نماد، شعار، معرفی کمپانی و در نهایت تبلیغی برای پارچه سقف باشد.

 

کیفیت بالای محصولات دیسکون آن را جهانی کرده و شما برای همکاری با ما و اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با ما تماس بگیرید.

همچنین تیم مشاوره ما در محیطی امن و به صورت تلفنی یا حضوری در خدمت شما عزیزان هستند.

کیفیت حق شماست و دیسکون این حق را کاملا به شما میدهد.

پارچه برزنت یا برزنتی

پارچه برزنت یا برزنتی چیست؟

پارچه برزنت یک پارچه مستحکم، منعطف و ضدآب است که معمولا بافته شده از نخ های پنبه ای، پارچه برزنت پلی استر، پارچه برزنت پلی استر پنبه تهیه می شود که شامل یک لا پنج، سه لا دولا، سه لا سه لا ، سه لا شش لا، در عرض ۱۰۰ سانتی متر ، ۱۵۰ سانتی متر و ۲۰۰ سانتی متر می باشد و همچنین بنا به درخواست مشتری می توانیم پارچه برزنت در عرض ها و وزن ها و رنگ های مختلف تهیه کنیم و به مشتریان عزیز ارائه دهیم.

پارچه های برزنتی بهترین نوع پارچه برای دوخت چادر های مسافرتی است زیرا این پارچه ها ضدآب میباشند و ضخامت کافی در برابر نفوذ سرما و گرما دارند همچنین جنس این پارچه ها برخلاف چادر های مسافرتی ساخته شده از پارچه های پلاستیکی بگونه ایست که در برابر آفتاب مقاومت خود را از دست نمیدهد. و این پارچه ها برای سالهای متمادی میتواند همپای همه مسافرتهای شما باشد.

برزنت نسوز بافته شده از الیاف سرامیکی و مقاوم تا استرس دمایی 500 درجه سانتیگراد با قابلیت مکانیکی بسیار عالی یکی از شناخته شده ترین برزنتهای ضد آتش میباشد.

متخصر توضیحاتی از کاربرد های پارچه برزنت یا برزنتی

پارچه ی برزنتی از مقاومت بالایی در برابر نور خورشید و آب برخوردار بوده و همچنین ضخامت بسیار بالا و استحکام خوبی دارد.
از دیگر ویژگیهای با اهمیت پارچه ی برزنت این است که ضدآب بودن پارچه موجب مقاومت در برابر رشد و تکثیر باکتریها میگردد. پس برای استفاده در بیمارستان و مراکز بهداشتی گزینه ی مناسبیست.

پارچه های ضدآب برزنت قابل تنفس مانع از عبور آب شده، اما اجازه عبور بخار آب را میدهند. توانایی این پارچه ها برای بلوکه کردن برف و باران، درحالی که اجازه تبخیر عرق را میدهند، منجر به استفاده از آن ها در لباس بارانی، لباسهای ورزشی فضای باز ضد آب و سایر کاربرد ها میشود.

چگونه با عرضه کننده و تولید کننده انواع پارچه برزنت دیکسون تماس بگیریم؟

دیکسون بسیار قوی و حرفه ای در خاور میانه فعالیت کرده و شما برای سفارش و خرید انواع پارچه برزنت و پارچه های سایبانی میتوانید از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با ما تماس بگیرید.

دیسکون ارائه دهنده پارچه برزنت ، پارچه سایبان و پارچه pvc

ارائه پارچه پی وی سی (pvc)

ارائه پارچه پی وی سی (pvc) به شرکت ها و کارخانه ها

نام ماده : پلی وینیل کلراید
نام تجاری : پی وی سی
سایر اسامی: اتیلن کلرو پلیمر، کلرواتین همو پلیمر، کلرواتیلن همو پلیمر، وینیل کلراید پلیمر

این پارچه پی وی سی مقرون به صرفه بوده ، محکم و سبک است و در موقع نصب آن بسیار آسان و سریع نصب می شود وطول عمر بیشتری نسبت به پارچه های دیگر دارد. این نوع پارچه نسبت به پارچه های دیگر  سبک تر و ارزان تر هستند.

برخی از کاربرد های پی وی سی:

از پارچه پی وی سی برای سایبان برقی و بقیه انواع سایبان ها استفاده میشود تا مقاومت بالای آن در برابر نور آفتاب ، باران و ... باعث طولانی تر شدن عمر سایبان ها شود.
همچنین از پارچه پی وی سی برای پوشش استادیوم‌ ها، سالن‌ های ورزشی ، تفریحی و ... استفاده میشود که بسیار پاسخگو به عوامل خارجی میباشد.
شاید جالب باشد بدانید که به دلیل خاصیت ضد آب بودن بالای این پارچه ها ، از آن ها برای ساخت دریاچه های مصنوعی و کانال های آب نیز استفاده میگردد.

مزایای استفاده از این پارچه

-  مقاومت بالا در برابر نور خورشید و عایق در برابر آب
-  مقاومت کششی بالا
-  مقرون به صرفه بودن برای پوشش فضا های سر باز
-  قابلیت اتصال با سشوار صنعتی
- حوضچه‌ های تبخیر مواد شیمیایی کارخانه جات صنعتی
-  دوام بالای پارچه درشرایط مختلف آب و هوایی
-  وزن فوق العاده پایین

 

قیمت پارچه برزنت و پارچه پی وی سی در بازار
با توجه برشرایط بازار مواد اولیه و نوسانات ارز های خارجی، قیمت پارچه های پی وی سی تغییر میکند و در بعضی مواقع قیمت آن ها بصورت روزانه دستخوش تغییراتیست که این امر هم تولید کننده و هم مصرف کننده را دچار سردرگمی کرده و قیمت ها به صورت حدودی ارائه میگردد.

پس برای دریافت قیمت بروز پارچه ها از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با ما تماس بگیرید.


دیسکون ارائه دهنده پارچه برزنت ، پارچه سایبان و پارچه pvc