تولید کننده انواع پارچه

ارائه دهنده و تولید کننده انواع پارچه سایبان ، پارچه برزنت ، پارچه pvc , ....

تولید کننده انواع پارچه

ارائه دهنده و تولید کننده انواع پارچه سایبان ، پارچه برزنت ، پارچه pvc , ....

قیمت پارچه سایبان

قیمت پارچه سایبان با کیفیت

پارچه پی وی سی (PVC)  :

بهترین پارچه مورد استفاده در سایبان برقی (سایبان بازویی) پارچه کره ای دورور پی وی سی (pvc)  میباشد. از آنجاییکه سایبان برقی تحت فشار است این نوع روکش با توجه به مقاومت بالای خود بهترین نتیجه را در سایبان برقی برای مشتری ارائه می نماید.

پارچه کره ای دارای الیاف پلی استر و روکش دو رو پی وی سی (pvc)  میباشد.پارچه کره ای مورد استفاده در سایبان برقی با توجه به داشتن الیاف پلی استر عایق مناسب در برابر گرما میباشد.

همین طور با توجه به داشتن روکش پی وی سی (pvc)  مقاوم در برابر نفوذ آب ، پوسیدگی و اشعه uv میباشد.

پارچه سایبان مورد استفاده در سایبان کالسکه ای :

قیمت پارچه سایبان در سایبان کالسکه ای بسته به سفارش مشتری می توان از پارچه کره ای یا پارچه ترانزیت استفاده نمود .پارچه ترانزیت تولید شده در کارخانجات ایرانی میباشد.دارای روکشهای متشکل از الیاف پلی استر و یک رو پی وی سی (pvc)  است .

پارچه های ترانزیت نسبت به پارچه کره ای استقامت کمتری در مقابل نور خورشید دارد .پارچه های ترانزیت تنها از یک طرف قابل شست و شو هستند و نصف پارچه های کره ای استقامت دارند. .

پارچه سایبان جنس نانو:

موارد مصرف : سایبان برقی(بازویی) ، سایبان کالسکه ای ، سایبان پوششی

پارچه سایبان نانو با توجه به داشتن طرح های و رنگ های متنوع، مشتریان خاص خود را دارد. از این نوع پارچه در انواع سایبان از جمله سایبان برقی ،سایبان کالسکه ای و سایبان پوششی میتوان استفاده نمود .

برای اطلاع از هزینه های پارچه ی سایبان میتوانید با بهترین تولید کننده و عرضه کننده پارچه سایبان ، دیکسون در ارتباط باشید.

و برای دریافت بهترین پارچه سایبان با کمترین هزینه میتوانید با دیکسون در ارتباط باشید.

تولید کننده انواع پارچه سایبان

تولید کننده انواع پارچه سایبان ماییم !

آیا میدانستید که ما به راستی که هستیم ؟ ما تولید کننده انواع پارچه سایبان هستیم که در شرکت دیکسون فعالیت داریم.

پارچه سایبان با کیفیت و محکم که به راحتی آسیب نمیبینه و با رنگ بندی های کاملی همراهه.

با بیشتر شدن مغازه ها و خانه ها و همچنین جاهای تفریحی ، کم کم مراکز و مغازه های زیادی به وجود اومد و با کم تر شدن فضای خانه ها و نداشتن حیاط مهندسان برای خانه ها بالکن و پاسیو طراحی کردن اما باز هم یک مشکل وجود داشت.

فضای باز در معرض مستقیم نور آفتاب قرار میگرفت و تند تند گردو خاک میگرفت .

گاهی هم باران و برف توی فضا ها سبب مشکل میشد. مثلا یه کافی شاپ مجبور میشد با بارش باران صندلی های جلوی مغازشو جمع کنه یا خانم های خانه دار با بارش اولین قطره باران لباس های پهن شده تو بالکن رو جمع میکردن.

پس شرکت ها بیکار ننشستند و اقدام به طراحی سایبان های مختلف در انواع و مدل های مختلف کردن.

یکی سایبان رو برای حیاط میخواس تا ماشینشو زیر سایه اش پارک کنه ، یکی سایبان رو برای پاسیو ها استفاده کرد و خیل عظیمی هم سایبان ها رو در درب مغازه و ویترین مغازه ها نصب کردن تا وسایل درون ویترین به خاطر آفتاب فاسد نشه و گرما به مغازه ها راه پیدا نکنه و خیلی دلایل دیگه ای که همه ما میدونیم.

تماس با شرکت تولید کننده انواع پارچه سایبان

شرکت دیکسون هم پارچه این شرکت ها رو برای ساخت سایبان ها فراهم میکنه.

پارچه سایبان با کیفیت و محکم باعث بالا رفتن عمر سایبان ها میشه چون مهم ترین سازه یه سایبان پارچه اونه.

پس اگه دنبال یه شرکت مطمئن تولید پارچه سایبان میگردین ، از طریق راه های ارتباطی آخر سایت با دیکسون تماس بگیرین!

تولید پارچه برزنت و پارچه سازه کششی

تولید پارچه برزنت و پارچه سازه کششی در دیکسون

پارچه ها انواع مختلفی دارند که براساس جنس و نوع کاربردی به دسته های مختلفی تقسیم میشوند و پارچه برزنت ای از جمله این موارد میباشد که به دلیل ضخیم بودن و همچنین جنس خشنی که دارد برای ساخت چادر و کاور بسیار مناسب بوده و بدو نوع پنبه و پلی استر تقسیم میشود.

نوع دیگری از پارچه های نز هستند که با نام پارچه های سازه کششی شناخته میشوند.

نقش پارچه سازه کششی مرغوب و بادوام ، در کیفیت سازه کششی و دوام چادر سازه های کششی خیمه ای بسیار حیاتی است .

اگر تولید‌کنندگان سازه کششی و دوزندگان سازه کششی ، انتخابی هوشمندانه و دقیق در زمینه پارچه مناسب سازه کششیداشته باشند ، میتوانند در خرید سازه کششی و برپایی چادر سازه های کششی ، تجربه‌ ای دلچسب و ماندگار برای مشتریان سازه کششی  و همچنین فروشندگان سازه کششی تولید ایران ایجاد کنند.

دیسکون از تولید کنندگان بزرگ این پارچه ها آکادگی خود را برای همکاری بتا کارخانه ها و شرکت ها اعلام میدارد.

 

چگونه برای خرید پارچه های مورد نیاز با دیکسون در ارتباط باشیم ؟

شماره های تماس که در آخر صفحه سایت وجود دارند میتوانید از طریق آن ها با دیکسون در تماس باشید.
همچنین برای اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با ما به صورت رایگان تماس بگیرید به مشاوره بنشینید.

پارچه سازه کششی با کیفیت

پارچه سازه کششی با کیفیت را از دیکسون بخواهید

استفاده از پارچه سازه کششی به عنوان سایبان، سازه کششی سقف و سازه کششی دکوراتیو شهری در برخی از کشورهای دنیا با هدف ایجاد سایه گسترده و ایجاد فضاهای زیبا به کار گرفته می شود.

مهمترین و اساسی ترین بخش این ساختارها ، چهارچوب و سازه پشتیبان آنهاست که برای نگهداری و انتقال فرم مورد نظر به پوشش و لایه PVC با دقت و ظرافت ساخته می شود و بایستی پارچه سازه کششی از دوام و استحکام بالایی نیز برخوردار باشد.

بکارگیری پارچه سازه کششی بعنوان سایبان و سازه کششی سقف ، با هدف ایجاد سایه گسترده و ایجاد فضا هایی زیبا و چشم نواز بکار گرفته شده می باشد.

نقش پارچه سازه کششی مرغوب و با دوام ، در کیفیت سازه کششی و دوام چادر سازه های کششی خیمه ای بسیار حیاتی می باشد.

دلایل استفاده از  سازه کششی

- ظاهری سبک و فضایی
- قابلیت نور دهی
- هزینه کم اجرا

روکش های به کار رفته در پارچه سازه کششی

عملکرد عمده روکش ها تامین یک لایه نهایی آب بند و نفوذناپذیر است. هم چنین بسته خواص مورد انتظار پارچه سازه کششی ،

روکش ها می توانند کثیفی پارچه سازه کششی را در اثر عوامل جوی کاهش دهند و آن را در مقابل تششع امواج ماورای بنفش (UV) یا دیگر عناصر آسیب زننده دیگر محافظت کنند.

بر خلاف بیشتر روشهای ساخت و ساز مدرن، قطعات بزرگ پارچه سازه کششی را میتوان به سرعت نصب کرد که موجب کوتاه تر شدن برنامه زمان بندی میشود. هم چنین برچیدن پارچه سازه کششی هم میتواند به سرعت صورت گیرد.

برای اطلاعات بیشتر برای خرید این پارچه ها از طریق راه های ارتباطی آخر سایت با ما تماس بگیرید.

آشنایی با سقف متحرک

آشنایی با سقف متحرک و مزایای استفاده از آن

استفاده از سقف متحرک برای جلوگیری از تابش شدید نور خورشید و اشعه های مضر آن به منطقه تحت پوشش خود و همچنین رطوبت برف و باران، حتی گرد و خاک اضافی برای مشتریان عزیز تهیه میشود.

سقف برقی همان گونه که  واضح است ، با توجه به اتوماتیک بودن آن و استفاده از ریموت ، به راحتی بسته و باز شده و موتور به کار رفته در آن کاملا بی صدا میباشد.با توجه به سهولت نصب ،طول عمر بالای سقف برقی، سبکی سازه سقف برقی و ریموتی بودن سقف برقی بسیار مناسب برای فضاهای گوناگون می باشد.

باید سازه بکار برده شده در سقف برقی در مقابل رطوبت، سرما و باد مقاوم باشد. برخی از مزایای سقف برقی میتوان به ارزان بودن، امکان نصب در هر محیطی ، ایجاد فضای خنک تر از حد معمول و .... اشاره کرد. برای ساخت انواع سقف برقی در طرح ها متنوع که هر کدام برای مکانی طراحی شده اند با سایبان متین تماس بگیرید.

از دیگر مزایای نصب سقف برقی این بوده ،  کافی شاپ های  که داری یک فضای باز بلا استفاده هستند میتوانند با نصب سقف برقی از مشتریان خود در فضای باز پذیرایی کنند که این کار هم باعث افزایش مشتری شده و هم نمای بیرونی  کافی شاپ را زیبا و شیک میکند. برای ساخت کالای با کیفیت باید از مواد اولیه مرغوب و درجه یک در ساخت آن استفاده کرد.

شرکت دیکسون با ارائه انواع پارچه سقف متحرک و سایبان ها در حال فعالیت میباشد. کارخانه ها و شرکت ها جهت خریداری پارچه های مورد نظر خود میتوانند از طریق دیکسون اقدام نمایند.

برای سفارش پارچه سقف متحرک از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با دیکسون تماس بگیرید.

همچنین درصورت تمایل میتوانید به رایگان با کارشناسان دیکسون در زمینه خریدانواع پارچه مشاوره کنید.