تولید کننده انواع پارچه

ارائه دهنده و تولید کننده انواع پارچه سایبان ، پارچه برزنت ، پارچه pvc , ....

تولید کننده انواع پارچه

ارائه دهنده و تولید کننده انواع پارچه سایبان ، پارچه برزنت ، پارچه pvc , ....

پارچه سقف خانه چیست؟

پارچه سقف  در انواع و جنس های مختلفی در بازار عرضه می گردند و به شما کمک می کنند و به شما کمک می کنند تا سقف خانه های خود را با استفاده از آنها ایمن کنید. 


قابلیت پارچه های سقف

پارچه سقف متحرک برای فصل گرما که نور خورشید به طور مستقیم می تابدکاربرد دارد. علاوه براین می توانید حیاط خانه خود را از دید همگان مخفی کنید و از ریختن برگ درختان داخل حیاط جلوگیری کنید. 

پارچه سقف برقی برای خانه

نوعی دیگر از پارچه سقف، پارچه سقف برقی می باشد. این سقف متحرک کار را برای شما بسیار آسان می کند. سقف های برقی علاوه بر خانه در تمامی رستورانها، کافه ها، پاسیو و... به شما این امکان را می دهد تا هر زمانی که اراده کردید بتوانید نور را به وسیله سقف متحرک برقی کنترل کنید. 


ویژگی های پارچه سقف

ویژگی های پارچه سقف همگان را ترغیب به خرید آن می کند. ویژگی های آن عبارتند از:

1. نورپردازی زیبا در شب

2. محافظ صندلی و مبلمان در فضای باز

3. کاهش هزینه ساخت

4. حفظ حریم شخصی

5. گسترش فضا

6. نصب سیستم خنک کننده


انواع پارچه برای سقف متحرک خانه

انواع پارچه ها برای ساخت سقف های متحرک عبارتند از:

1. پارچه پی وی سی

2. پارچه برزنت

3. پارچه کانتینری


شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02144545096

02144546335


نور پردازی سازه های پارچه ای

از آنجایی که سازه های پارچه ای باید در طول شب نیز قابل استفاده باشند، لذا نورپردازی سازه های پارچه ای الزامی است. اصولا لامپ های ال ای دی رایج ترین نورپردازی هایی هستند که در سازه پارچه ای استفاده می شود. چون این لامپ ها علی رغم مصرف پایین انرژی برق، روشنایی زیادی ایجاد می کند. 

نورپردازی سازه های پارچه ای به ویژه در رستوران ها و کافی شاپ ها، غرفه های نمایشگاهی، سالن های آمفی تئاترو سایبان پارکینگ ها تاثیر مهمی در جلب توجه اشخاص و جذب و هدایت آنها به سمت سازه پارچه ای دارد. 


روش های مختلف نورپردازی سازه های پارچه ای

کوچک بودن لامپ های ال ای دی موجب می شود که بتوان آن هارا به راحتی در سایبان پارچه ای مخفی کرد و زیبایی فرم سازه پارچه ای را حفظ نمود. در آلاچیق های مخصوص باغ ویلاها که از آن ها برای اجرای مراسم عروسی و شادی نیز استفاده می شود نورپردازی سازه های پارچه ای اهمیت فراوانی در مشخص شدن جایگاه عروس و داماد دارد. 

نور پردازی سازه پارچه ای به دو روش انجام می شود:

1. نورپردازی از پشت(BACK- LIGHTING): مزیت این روش مخفی بودن منبع نور در آن است. این نوع نورپردازی علاوه بر حفظ جذابیت معماری و نمای فرم سازه، زیبایی خاصی به آن می بخشد. 

2. نور پردازی از جلو(FRONT-LIGHTING): این شیوه بسیار مناسب سایبان های پارچه ای است. این نوع نورپردازی سازه پارچه ای زیبایی آن را دو برابر می کند. 


نکاتی که باید در نورپردازی سازه های پارچه ای در نظر بگیرید:

نور پردازی سازه پارچه ای به ویژه در مراکز خرید و پاساژ ها می تواند اثر خیره کننده ای در جذب مشتریان داشته باشد. اولین اقدامی که در ابتدای امر نورپردازی سازه پارچه ای خود انجام دهید عنوان کردن و بیان کردن مقصد خود به طراح است. 


شما برای مشاوره و خرید می توانید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02144545096

02144546335


خرید پارچه ترانزیتی برای لوازم شهربازی

پارچه ترانزیتی لوازم شهربازی  یکی از گزینه های بسیار عالی است. این پارچه ها دارای مقاومت بسیار خوب به دلیل بافت مقاوم و مستحکم  خود هستند. 


پارچه های ترانزیتی چیست؟

پارچه های ترانزیتی نوعی از پارچه برزنت هستند که به نام برزنت کانتینری نیز شهرت دارند. ضخامت آن ها می تواند متفاوت باشد و از یک لا تا شش لا می توانند لایه های مواد بر روی یک دیگر قرار بگیرند. پارچه های شش لا نمونه های بسیار ضخیم برزنت ترانزیتی هستند که مقاومت آنها بالاست. 


انتخاب پارچه های ترانزیتی برای لوازم شهربازی

از آنجایی که در پارک ها و شهربازی ها، لوازمی که پارچه ای هستند بایستی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشند تا در اثر پرش های کودکان، بافت آنها خراب نشود و پاره نشوند، خرید پارچه ترانزیتی برای لوازم شهربازی بهترین گزینه است. 

از جمله لوازمی که در شهربازی ها مورد استفاده قرار می گیرند و با پارچه های ترانزیتی یا کانتینری می توان آن ها را تولید نمود؛ قلعه بادی ها، انواع تشک های جامپینگ، استخرهای توپ و... هستند. 

چرا از پارچه های ترانزیتی برای تولید لوازم بازی پارک ها و شهربازی استفاده می شود؟

- مقاومت و استحکام آن ها برای بازی و پرش کودکان بسیار بالا است.

- پارچه ترانزیتی  طول عمر بسیار بالایی دارند و تا سال ها می توانند برای شما کار کنند.

- سطح براق آنها باعث زیبایی آنها است.

- دارای قیمت بسیار منطقی و معقول هستند.

- به راحتی قابل دسترس و خریداری هستند.


شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های  زیر تماس بگیرید:

02144545096

02144546335

مطالب پیشنهادی:


خرید پارچه مناسب برای سازه کششی

یکی از مهم ترین اجزای لازم برای یک سازه کششی، پارچه مناسب با ن است که کیفیت و جنس خوب آن، از اهمیت زیادی برخوردار است. در هرصورت، از اهمیت پارچه در سازه های کششی نمی توان چشم پوشی کرد و لازم است برای خرید آنها با آگاهی اقدام کنیم تا در آینده راضی باشیم.


ویژگی های پارچه سازه کششی

سازه چادری در واقع سازه ای تمام فلزی می باشد که دارای طراحی مدرن است. سقف و روکش این پارچه ها از جنس پارچه می باشد و این پارچه ها باید خاصیت کشسانی و انعطاف بالایی داشته باشند. 

از این سازه ها در مدت زمان طولانی و در فضای باز استفاده می کنند، به همین دلیل مقاومت پارچه های مورد استفاده در سازه های کششی بسیار حائز اهمیت است که در برابر تابش مستقیم نور خورشید مقاوم باشد و با گذشت گذر زمان دچار پوسیدگی نشود.


بهترین جنس برای پارچه سازه های کششی  کدام است؟

تا اینجا با برخی از ویژگی ها برای خرید پارچه مناسب برای سازه کششی آشنا شدیم. در ادامه جنس پارچه هارا بررسی می کنیم تا شما بتوانید با توجه به خواسته هایی که سازه شما دارد، جنس مناسب آن را انتخاب کنید:

1. پلی استر پی وی سی

اگر به دنبال پارچه ای ارزان قیمت برای سازه کششی هستید، میتوانید پارچه پی وی سی را در اولویت قرار دهید. این پارچه به عنوان روکشی مناسب برای سازه های کششی، دارای سطح پلاستیکی می باشد و این ویژگی باعث می شود که قابلیت شستشو داشته باشد و همچنین دارای خاصیت ضدآبی باشد.

2. روکش نایلون پی وی سی

یکی از مواردی که در بیشتر مواقع برای سازه غشایی مورد استفاده قرار می گیرد، نایلون های پی وی سی می باشد. این جنس از پارچه ها، دارای خاصیت ضدآبی بسیاری هستند و قابلیت شستشو در آنها بسیار راحت می باشد.


یکی دیگر از نمونه های قابل قبول جهت خرید پارچه مناسب برای سازه کششی، تفلون PTFE می باشد. این سازه ها دارای ماندگاری و دوام مناسبی مانند پارچه برزنت دارند و همچنین استحکام قابل قبولی در برابر ضربه فشار دارند.


شما می توانید برای خرید و مشاوره با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02144545096

0215131455


مطالب پیشنهادی:

بهترین نوع پارچه برزنت کدام است؟