تولید کننده انواع پارچه

ارائه دهنده و تولید کننده انواع پارچه سایبان ، پارچه برزنت ، پارچه pvc , ....

تولید کننده انواع پارچه

ارائه دهنده و تولید کننده انواع پارچه سایبان ، پارچه برزنت ، پارچه pvc , ....

فروشگاه پارچه پی وی سی

پارچه PVC – پارچه‌های به اصطلاح PVC عموما از الیاف مقاوم پلی استر با روکش PVC  ساخته می‌شوند. پوششPVC جهت محافظت از الیاف پارچه می باشد که سبب مقامت طولانی‌تر در برابر اشعه UV و شرایط سخت شیمیایی و محیطی می‌شود. در تولید این محصولات به دلیل پیچیدگی دانش فنی و کاربرد مختلف آنها از فن‌آوری‌های متنوعی استفاده می‌شود.

پارچه پی وی سی PVC امروزه ، پارچه‌های پوشش داده شده پارچه پی وی سی PVC کاربردهای مختلفی دارند. بسیاری از پلیمرها برای پوشاک استفاده می‌شوند. لاستیک طبیعی پی وی سی PVC از تراوش نوعی گیاه به نام Hevea brasiliensis به دست می‌آید. پلی وی‌نیل کلراید (PVC) یکی از پلیمرهای مصنوعی است که کاربردهای زیادی در پوشش دهی پارچه پی وی سی PVC دارد. قیمت پائین پارچه پی وی سی PVC ، ویژگی‌های فیزیکی عالی پارچه پی وی سی PVC ،‌ توانایی برای ترکیب با مواد افزودنی و مفید بودن به علت کاربردهای فراوان در صنعت سایبان برقی و پارچه پی وی سی PVC سقف، این ماده را از محبوبیت برخوردار کرده است.

پارچه PVC علاوه بر کاربردشان در سازه‌های پارچه‌ای مدرن (نظیر پوشش استادیوم‌ها، سازه‌های با دهانه بسیار زیاد و …)، کاربردهای فراوانی در زمینه مخازن نگهداری مایعات خاص، حمل و نقل و سیلوهای ذخیره سازی مواد غذایی و برزنت‌های سیستم‌های مجموعه نفت و صنایع مختلف دارند.

تماس با فروشگاه پارچه پی وی سی

فروشگاه دیکسون ارائه دهنده انواع پارچه برزنت ، پارچه پی وی سی به شرکت ها و کارخانه ها آمادگی خود را برای همکاری اعلام میکند. برای اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید.

50 10 36 22 021
51 10 36 22 021
52 10 36 22 021
تلفن همراه : 06 76 199 0912


فروشگاه پارچه سقف متحرک

آب و هوای مختلف در مناطق باعث میشود که در هر منطقه از پوششهای مناسب با آن آب و هوا استفاده کند.

یکی از این پوشش ها سقف متحرک است. این نوع پوشش علاوه بر زیبا سازی محیط ، استفاده از آب و هوای آن منطقه را راحت میکند. سقف متحرک میتواند از شیشه، صفحات فلزی عایق شده ، صفحات پلکسی و پارچه ای و. . . ایجاد شود.

این سقفها در دو حالت اتوماتیک و دستی( مکانیکی )وجود  دارند.

مزایای استفاده از سقف برقی

۱ – دسترسی و دید همسایه ها و طبقات بالا را برای حیاط شما میبند.
۲ – سایه ای درست میکند تا در زمان تابش خورشید و اشعه های مضر آن همچنان بتوانید از آن استفاده کنید .
۳ – یک سقف متحرک سبب میشود ریختن اشغال و برگ های درخت های مجاور به حیاط به کم ترین حد ممکن برسد و دیگر نیروی زیادی برای تمیز کردن حیاط به کار نگیرید.

 

پس میتوان دریافت که مهم ترین بخش این سازه های پارچه آن ها هستند چرا که بیشترین تماس را با عوامل خارجی دارند.

این سازه ها بالطلع باید از عمر بالا برخودار باشند تا دوباره کارفرما مجبور به تعویض و تعمیر نشود. از این رو به سازندگان سقف های متجرک توصیه میکنیم در خرید و انتخاب پارچه سقف دقت زیادی به خرج دهید.

برای خرید پارچه سقف متحرک میتوانید دیکسون را انتخاب کنید و جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راه های ارتباط با دیکسون آخر سایت درج شده است.

خرید پارچه برزنت دیکسون

پارچه برزنت یکی از انواع پارچه می باشد که معمولا از پارچه‌هایی از جمله کرباس و یا پلی استر با روکش یورتان و یا پلاستیکهای دیگری مثل پلی اتیلین تولید میشود.

پارچه برزنت بسیار مقاوم، قابل انعطاف و همینطور ضد آب است.

برای تهیه پارچه هایی مانند پارچه های برزنت که معمولا برای استفاده های چندساله به کار میروند ، بسیار لازم است که در شرکت طراحی و تولید پارچه دقت لازم را به کار ببندید.
چرا که اگر سرسری و بدون توجه به عوامل مهم این امر طی شود ، مشتری آن استفاده لازم را از پارچه نخواهد کرد و مجبور میشود دوباره برای خرید پارچه اقدام نماید.

از کاربردی ترین انواع پارچه برزنت می توان به برزنت های شمعی اشاره نمود.برزنت های شمعی در ساخت چادرهای محافظتی اتومبیل ها – مسقف سازی های موقت ضد باران – پوشش محافظتی اجناس در انباری ها -ساخت لانه حیوانات – ساخت آلاچیق – به عنوان پوشش بالکن – پوشش استخرها – ساخت سایبان و … کاربرد دارد.

پارچه برزنت یک پارچه مستحکم، منعطف و ضدآب است که معمولا بافته شده از نخ های پنبه ای، پارچه برزنت پلی استر، پارچه برزنت پلی استر پنبه تهیه می شود که شامل یک لا پنج، سه لا دولا، سه لا سه لا ، سه لا شش لا، در عرض ۱۰۰ سانتی متر ، ۱۵۰ سانتی متر و ۲۰۰ سانتی متر می باشد و همچنین بنا به درخواست مشتری می توانیم پارچه برزنت در عرض ها و وزن ها و رنگ های مختلف تهیه کنیم و به مشتریان عزیز ارائه دهیم.

دیسکون ابتکار آمادگی خود جهت تولید و ارائه انواع پارچه از جمله پارچه سایبان کششی ، پارچه برزنت ، پارچه سقف ، پارچه سایبان  را عرضه می کند.

برای در ارتباط بودن با دیسکون میتوانید با راه های ارتباطی که در پایین صفحه وجود دارد در ارتباط باشید.

پارچه های برزنت سه لایه

ارائه انواع پارچه های برزنت سه لایه

پارچه برزنت انواع مختلفی دارند که بر اساس جنس پارچه برزنت و نوع کاربردی پارچه برزنت به دسته های مختلفی تقسیم می شوند و پارچه برزنت ای از جمله این موارد می باشد که بدلیل ضخیم بودن و همچنین جنس خشنی که دارد برای ساخت چادر و کاور بسیار مناسب بوده و به دو نوع پنبه و پلی استر تقسیم می شود.

بهتر است بدانید برای سایبان هایی که نیاز به چاپ  تبلیغات روی سازه دارند اختصاصا از پارچه برزنت استفاده می شود.

پارچه برزنت بسیار مقاوم، قابل انعطاف و همینطور ضد آب است.

پارچه  های برزنت سه لا شش لا در این مرکز به نرخ تولیدی عرضه و پخش میشوند و از نظر کیفیت و جنس بسیار مرغوب و تضمینی هستند.
پارچه های برزنت سه لا شش لا کاربرد های مختلفی دارند و نرخ خرید و پخش عدلی آن ها در مرکز  های عرضه عدلی منسوجات بسیار به صرفه تر است.
آیا میدانید دلیل نام گذاری سه لا شش لا برروی این دست از منسوجات برزنتی چیست و جدیدترین نرخ پخش عدلی آن ها در فروشگاه   های آنلاین چقدر تعیین شده است؟
پارچه  های برزنتی سه لا شش لا برای دوخت وتهیه انواع روکش کالا و اجناس مختلف، چادر های نظامی و کامیون، چادر های پالایشگاه  های نفتی و یا برای دوخت چادر های قلندری بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و در مرکز  های توزیع و پخش رسمی منسوجات، بهترین کیفیت به تمامی مشتریان عزیز معرفی خواهد شد.

چگونه برای خرید پارچه های مورد نیاز با دیکسون در ارتباط باشیم ؟

شماره های تماس که در آخر صفحه سایت وجود دارند میتوانید از طریق آن ها با دیکسون در تماس باشید.
همچنین برای اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با ما به صورت رایگان تماس بگیرید به مشاوره بنشینید.

پارچه برزنت مخصوص سایبان ها

پارچه برزنت مخصوص سایبان ها را از دیکسون خریداری کن !

پارچه برزنت انواع مختلفی دارند که بر اساس جنس پارچه برزنت و نوع کاربردی پارچه برزنت به دسته های مختلفی تقسیم می شوند و پارچه برزنت ای از جمله این موارد می باشد که بدلیل ضخیم بودن و همچنین جنس خشنی که دارد برای ساخت چادر و کاور بسیار مناسب است و دو نوع پنبه و پلی استر دارد.

بهتر است بدانید برای سایبان هایی که نیاز به چاپ  تبلیغات روی سازه دارند اختصاصا از پارچه برزنت استفاده می شود.

پارچه برزنت بسیار مقاوم، قابل انعطاف و همینطور ضد آب است.

برای تهیه پارچه هایی مانند پارچه های برزنت که معمولا برای استفاده های چندساله به کار میروند ، بسیار لازم است که در شرکت طراحی و تولید پارچه دقت لازم را به کار ببندید.

چرا که اگر سرسری و بدون توجه به عوامل مهم این امر طی شود ، مشتری آن استفاده لازم را از پارچه نخواهد کرد و مجبور میشود دوباره برای خرید پارچه اقدام نماید.

ارتباط و تماس با دیسکون

برای خرید و دریافت پارچه برزنت مخصوص سایبان محکم و بادوام ، به دیکسون اعتماد کنید .
بیست سال است که دیکسون خود را به عنوان مرجعی نهایی در صنعت پارچه سایبان ثابت نموده است.
با بالا بردن کیفیت مواد اولیه خود بهترین ها را داشته باشید.

راه های ارتباط با دیکسون در قسمت پایانی سایت درج شده است اما برای سهولت دسترسی دوباره آن ها را تکرار میکنیم:

دفتر مرکزی : تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، نبش خیابان 5 ، پلاک 6، واحد 17
تلفن تماس :
50 10 36 22 021
51 10 36 22 021
52 10 36 22 021
تلفن همراه : 06 76 199 0912
تماس و مشاوره رایگان از 9 صبح تا 9 شب