تولید کننده انواع پارچه

ارائه دهنده و تولید کننده انواع پارچه سایبان ، پارچه برزنت ، پارچه pvc , ....

تولید کننده انواع پارچه

ارائه دهنده و تولید کننده انواع پارچه سایبان ، پارچه برزنت ، پارچه pvc , ....

خرید پارچه مناسب برای سازه کششی

یکی از مهم ترین اجزای لازم برای یک سازه کششی، پارچه مناسب با ن است که کیفیت و جنس خوب آن، از اهمیت زیادی برخوردار است. در هرصورت، از اهمیت پارچه در سازه های کششی نمی توان چشم پوشی کرد و لازم است برای خرید آنها با آگاهی اقدام کنیم تا در آینده راضی باشیم.


ویژگی های پارچه سازه کششی

سازه چادری در واقع سازه ای تمام فلزی می باشد که دارای طراحی مدرن است. سقف و روکش این پارچه ها از جنس پارچه می باشد و این پارچه ها باید خاصیت کشسانی و انعطاف بالایی داشته باشند. 

از این سازه ها در مدت زمان طولانی و در فضای باز استفاده می کنند، به همین دلیل مقاومت پارچه های مورد استفاده در سازه های کششی بسیار حائز اهمیت است که در برابر تابش مستقیم نور خورشید مقاوم باشد و با گذشت گذر زمان دچار پوسیدگی نشود.


بهترین جنس برای پارچه سازه های کششی  کدام است؟

تا اینجا با برخی از ویژگی ها برای خرید پارچه مناسب برای سازه کششی آشنا شدیم. در ادامه جنس پارچه هارا بررسی می کنیم تا شما بتوانید با توجه به خواسته هایی که سازه شما دارد، جنس مناسب آن را انتخاب کنید:

1. پلی استر پی وی سی

اگر به دنبال پارچه ای ارزان قیمت برای سازه کششی هستید، میتوانید پارچه پی وی سی را در اولویت قرار دهید. این پارچه به عنوان روکشی مناسب برای سازه های کششی، دارای سطح پلاستیکی می باشد و این ویژگی باعث می شود که قابلیت شستشو داشته باشد و همچنین دارای خاصیت ضدآبی باشد.

2. روکش نایلون پی وی سی

یکی از مواردی که در بیشتر مواقع برای سازه غشایی مورد استفاده قرار می گیرد، نایلون های پی وی سی می باشد. این جنس از پارچه ها، دارای خاصیت ضدآبی بسیاری هستند و قابلیت شستشو در آنها بسیار راحت می باشد.


یکی دیگر از نمونه های قابل قبول جهت خرید پارچه مناسب برای سازه کششی، تفلون PTFE می باشد. این سازه ها دارای ماندگاری و دوام مناسبی مانند پارچه برزنت دارند و همچنین استحکام قابل قبولی در برابر ضربه فشار دارند.


شما می توانید برای خرید و مشاوره با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02144545096

0215131455


مطالب پیشنهادی:

بهترین نوع پارچه برزنت کدام است؟

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.